سلامت نیوز : نائب رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: پرستاران همواره به قسمنامه پرستاری پایبند هستند اما متأسفانه متناسب با آنچه که در شأن و منزلت پرستار و پرستاری است با پرستاران رفتار نمی شود.

 پرستاران پایبند به قسمنامه هستند اما متناسب با شأن آنها رفتار نمی شود

سیف علی نصرتی در گفت وگو با نظام پرستاری اظهار کرد: پرستاران عاشقانه وارد این حرفه شده اند و نسبت به کار خود تعهد فراوانی دارند. من معتقدم امروز تنها صبر و استقامت است که پرستاران را سرپا نگهداشته است پرستار همان طور که ایثارگرانه تلاش می کند انتظار دارد با وی صادقانه رفتار کنند.

وی ادامه داد: اما متأسفانه امروز پرستاران با برخورد سرد و دور از انصاف و صداقت مواجه هستند پرستاری که در محیط کار خود نه قانون را حاکم ببیند و نه عدالت و انصاف را چگونه می تواند با انگیزه بالا فعالیت کند؟

عضو شورای عالی نظام پرستاری افزود: امروز پرستاران از نظر جسمی، روحی و روانی شدیداً خسته و آزرده هستند و از اینکه مورد بی اعتنایی یا بی احترامی واقع شدند دیگر اعتماد خود را نسبت به مسئولان از دست داده اند.

نصرتی یادآور شد: این واقعیتی است که به وجود آورده اند و نباید کتمان کرد از این رو با این وضعیت برای پرستاران انگیزه شغلی باقی نمی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha