سلامت نیوز : غلامرضا معصومی در افتتاحیه دومین کنگره و جشنواره ملی فوریت‌های پزشکی کشور اظهار داشت: در طول دو روز برگزاری کنگره که در تاریخ 6 و 7 اسفند برگزار می‌شود مباحث مهمی مطرح خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: در پایان کنگره فوریت‌های پزشکی از 5 تکنسین برتر اورژانس کشور تقدیر می‌شود

وی افزود: ۴ پنل تخصصی برای کنگره در نظر گرفته شده که امروز پنل حوادث ترافیکی با مسئولیت پلیس راهور و پنل مدیریت بحران با مسئولیت رئیس سازمان مدیریت بحران برگزار می‌شود.

معصومی تصریح کرد: فردا نیز پنل اورژانس پیش‌بیمارستانی و پنل صنفی برگزار می‌شود همچنین چند کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری کنگره خواهیم داشت.

دبیر علمی همایش تأکید کرد: از 170 مقاله که به دبیرخانه کنگره ارائه شده بود 12 مقاله برگزیده شده که در کنار هر پنل ۳ مقاله معرفی می‌شود همچنین در حاشیه کنگره به 50 مقاله برتر به عنوان پوستر پرداخته می‌شود.

وی افزود: برای اولین بار بحث نمایشگاه عکس اورژانسی‌ها در این کنگره مطرح شد که از 300 عکس ارسالی به دبیرخانه کنگره 28 عکس انتخاب شده است. همچنین 50 تا 60 خاطره به عنوان خاطره برتر نیز معرفی می‌شود.

معصومی خاطرنشان کرد: در اختتامیه کنگره با حضور معاون درمان وزارت بهداشت شاهد تقدیر از خانواده و بازماندگان عزیزان از دست رفته اورژانس و همچنین 5 تن از تکنسین‌های برتر اورژانس خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha