معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت گفت: پس از مخالفت سازمان مدیریت سابق با احیای معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در حال رایزنی با ترکیب جدید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری هستیم که اگر از سوی آنها مورد پذیرش قرار گیرد، این معاونت احیا خواهد شد.

دکتر رحمت الله حافظی در گفتگو با مهر افزود: احیای معاونت امور دانشجویی و فرهنگی از سوی وزارت بهداشت پیشنهاد شد که در آخرین روزهای حیات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق متاسفانه مورد موافقت قرار نگرفت.

وی یادآور شد: در حال رایزنی با ترکیب جدید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری هستیم که اگر مورد پذیرش قرار گرفت این معاونت احیا شود. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به احیای معاونت دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان نقطه اختلاف در تصویب تغییرات چارت تشکیلاتی این وزارتخانه گفت: ترکیب چارت تشکیلاتی و تغییرات آن مشخص شده است که نقطه اختلاف وزارت بهداشت و سازمان مدیریت سابق بر سر معاونت دانشجویی و معاونت امور مجلس بود که امیدواریم با رایزنی دوباره موضوع حل شود. وی اضافه کرد: همچنین معاونت امور مجلس وزارت بهداشت مورد موافقت قرار نگرفت و تنها معاون امور مجلس به همراه تعدادی کارشناس و پرسنل مورد پذیرش قرار گرفته است.

حافظی ابراز امیدواری کرد: رایزنی ها با ترکیب جدید حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری به نتیجه برسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha