سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 68367

هر وزیر جدیدی که می‌آید تاحدی که بتواند افراد نزدیک به خودش را انتخاب می‌کند و ترجیح آقای طریقت نیز همین گونه بوده است.

طریقت ترجیح می‌دهد با یاران خودش کار کند
سلامت نیوز : معاونت بهداشتی وزارت بهداشت که روز گذشته از سمت خود کنار گذاشته شد در مورد علت برکناری‌های معاون وزارت بهداشت گفت: طریقت ترجیح می‌دهد با یاران خودش کار کند.

علیرضا مصداقی نیادرگفت‌وگو با ایلنا درمورد برکناری‌اش از سمت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: بحث برکناری مطرح نبوده است و رسانه‌ها در این زمینه اشتباه کرده‌اند، در هرصورت مهم نیست.وی خاطرنشان کرد: ‌به هرحال هر وزیر جدیدی که می‌آید تاحدی که بتواند آدم‌های خودش راانتخاب می‌کند وترجیح آقای طریقت نیز براین بود.

مصداقی نیا در پاسخ به این سوال که مگرسرپرست وزارت بهداشت ابتدای انتصابش طی حکمی معاونان وزارتخانه را راابقا نکرد پس چرا شما برکنار شدید گفت: من هم خبرندارم اما آنچه را که من می‌دانم این است که هرکسی حق دارد که یارانش را خود انتخاب کند.

وی تصریح کرد: ‌خانم فاطمه رخشانی که به سمت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت انتخاب شده‌اند فرد باتجربه‌ای هستند و انشان الله که درکارشان موفق خواهندبود.

مصداقی نیا درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه ازاین به بعد درکجا مشغول به کارخواهیدبود، افزود: به عنوان استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران دراین دانشگاه تدریس می‌کنم.

روزگذشته سرپرست وزارت بهداشت طی حکمی فاطمه رخشانی را به جای علیرضا مصداقی‌نیا به عنوان معاون بهداشتی خود انتخاب کرد.

پس از حسن آقاجانی مدیر کل دفتر وزارتی، محمدعلی محققی معاون آموزشی، محسن ضیایی رئیس شورای آموزش پزشکی تخصصی، سید حمید حسینی مدیر کل مرکز اطلاع رسانی، عباس حامدیان مدیر کل حراست، رئیس اداره رسیدگی به تخلفات اداری و نماینده وزیر در شورای عالی نظام پزشکی این هشتمین تغییر در وزارت بهداشت است.

تغییر معاون بهداشتی وزارت بهداشت درحالی صورت گرفته است که پیش از این طریقت منفرد سرپرست این وزارتخانه در حکمی همه معاونان و مدیران دوره دستجردی ابقاكرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha