سلامت نیوز : مراد هاشم زهی در گفت و گو با پانا در خصوص آخرین نتایج انتخابات نظام پزشکی بیان کرد: هنوز شمارش آرای انتخابات نظام پزشکی در استان‌ها به پایان نرسیده است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ خللی به عملکرد ستاد انتخابات نظام پزشکی وارد نشده و این انتخابات در سلامت کامل برگزار شده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ معمولا چند روز زمان لازم است تا میزان آرای انتخابات نظام پزشکی در سراسر کشور اعلام شود اما آنچه که مشخص است این است که درصد مشارکت در انتخابات این دوره در قیاس با دوره‌های قبلی افزایش چشمگیری داشته است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: ما از سرپرست وزارت بهداشت توقع داشتیم که در روز انتخابات پای صندوق های رای حضور یابند اما متاسفانه این امر انجام نپذیرفت و این در حالی است که طریقت‌منفرد به‌عنوان مسئول وزارتخانه باید در پای صندوق حضور می‌یافت.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات نظام پزشکی خاطرنشان کرد: آراء انتخابات نظام پزشکی همچنان در حال شمارش نهایی است و در این میان فرصت رسیدگی به شکایات هنوز به پایان نرسیده است و در این میان برخی رسانه ها از کاهش مشارکت خبر داده اند، در حالی که این اخبار با اطلاعاتی که تاکنون از هیئت‌های اجرایی و افراد حاضر در صندوق‌های رأی به هیات نظارت رسیده به هیچ وجه مطابقت ندارد.
 
وی با بیان اینکه هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی به صورت کاملاً مستقل به وظیفه خود در مورد این انتخابات عملکرده و خواهد کرد، تصریح کرد: با وجود برخی اطلاعات اولیه که حاکی از افزایش ۲۰ درصدی مشارکت بوده است، هیات نظارت تا نهایی نشدن شمارش آراء، آمار‌ها را ارائه نداده و پس از جمع‌بندی نهایی نتیجه هرچه باشد اعلام خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha