سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 68402

سلامت نیوز : سید علی ریاض در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این خدمات در چهار مطب، یک درمانگاه و یک پایگاه سیار پزشکی که در مسجد شجره مستقر به زائران در مدینه منوره ارائه شده است.

نماینده رئیس جمهوری در جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مراکز، علاوه بر ویزیت توسط پزشکان، خدمات درمانی نظیر بستری موقت، سرم درمانی، جراحی موضعی، تست قند خون، نوار قلب، پانسمان و تزریقات نیز ارائه می‌شود.

به گفته وی از اول اسفند تا روز ششم این ماه، زائران مدینه منوره از 2 هزار و 708 خدمت پزشکی و پیراپزشکی هم بهره‌مند شدند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان در مجلس هفتم اضافه کرد: یک هزار و 108 نفر به متخصص داخلی و 384 بانوی زایر نیز در این مدت به متخصص زنان مراجعه کردند.

ریاض با بیان اینکه 31 نفر از این مراجعه کنندگان به بیمارستان مدینه اعزام و 12 نفر بستری شدند، گفت: همچنین ۸ نفر به دستگاه دیالیز وصل شدند و ۳ نفر هم مورد جراحی و آنژیوگرافی قرار گرفتند.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، کارشناسان بهداشت محیط هم در مدت شش روز 52 مرتبه از مراکز تحت نظارت بازدید بهداشتی به عمل آورند.

نماینده رئیس جمهوری در جمعیت هلال احمر همچنین از افتتاح پنجمین مطب پزشکی این مرکز با نام مبارک امام جعفر صادق (ع) در هتل فصول الفیروز صبح امروز خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha