سلامت نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به اجرای برنامه پزشک خانواده بر اساس اصول علمی و مبتنی بر آموزش عمومی اعتقاد کامل دارم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ فاطمه رخشانی ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از برنامه‌های اساسی وزارت بهداشت، انجام برنامه پزشک خانواده در راستای گسترش عدالت اجتماعی، ارتقای سلامت جامعه، کاهش هزینه‌های درمانی و نهادینه کردن بحث پیشگیری بر درمان است.

معاون بهداشت در ادامه افزود: وظیفه داریم در راه آموزش عمومی و افزایش سواد سلامت، ارتقای سلامت جامعه، بسط مفاهیم پیشگیری محور، فرهنگسازی و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه بهداشت گام برداشته و تلاش خواهیم کرد تا با همیاری همه همکاران معاونت و همکاری سایر حوزه‌های وزارتخانه گامی هرچند کوچک در جهت سلامت بیشتر جامعه برداریم.

رخشانی با اشاره به لزوم مشارکت همه سازمان‌ها در بحث سلامت گفت: سلامت بحثی حیاتی و مهم برای تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی است و امیدواریم تا با مشارکت فعال همه دست اندرکاران سلامت در تمامی دستگاه‌ها بتوانیم زندگی سالمی را به مردم سربلند ایران هدیه کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اجرای موفق برنامه‌های نظام سلامت کشور گفت: همیشه به رسانه‌ها به عنوان بال‌های حرکت جامعه به سمت سلامت اعتقاد داشته‌ام و امیدوارم تا با کمک رسانه بتوانیم فرهنگسازی سلامت را به بهترین نحو در کشور انجام دهیم.

رخشانی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر مصداقی نیا گفت: همواره خودم را شاگرد کوچک ایشان می‌دانم و مثل همیشه از نظرات و مشاوره‌های ارزشمندشان استفاده خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha