چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 68497
سلامت نیوز : آیا سعی می کنید برای یک مناسبت و یا مراسم خاص مثل عید نوروز وزنتان را کاهش دهید ؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از البرز ؛ اگر جوابتان مثبت است و می خواهید در عرض ۳ تا ۴ هفته آینده ۱۰ کیلو لاغر شوید از این راهنمای ساده استفاده کنید.

دستورالعمل :

هر روز ۴ وعده غذا بخورید

خوردن ۴ وعده غذایی کوچک در طول روز میزان سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند که سریعتر لاغر شوید . علاوه براین خوردن ۴ وعده غذایی باعث می شود که کمتر احساس گرسنگی کنید. برای هر وعده ، غذاهای مناسب انتخاب کنید و سعی کنید بیشتر سبزیجات و میوه های خام مصرف کنید زیرا میوه ها و سبزیجات خام نسبت به میوه ها و سبزیجات پخته کالری کمتری دارند .

تا آنجایی که می توانید آب بنوشید

نوشیدن آب زیاد باعث می شود شما کمتر احساس گرسنگی کنید و علاوه براین بدنتان هم دچار کم آبی نمی شود. برای صبحانه و یا قبل از اولین وعده غذایی خود از یک چربی سوز قوی استفاده کنید و برای عصر هم حتما" یک چربی سوز استفاده کنید. با خوردن یک قرص مولتی ویتامین در روز می توانید تا حدودی کمبود کالری و مواد مغذی بدن خود را جبران کنید .

در هر روز بین نیم ساعت تا یک ساعت ورزش کنید . در طول این مدت سعی کنید از یک رژیم سم زدایی نیز استفاده کنید تا بدنتان کاملا" سم زدایی شود. رژیم سم زدایی معمولا" شامل آب و میوه ها و سبزیجات فرآوری نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha