سلامت نیوز: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: فرانشیزهای درمانی که از بیماران اخذ می‌شود در مورد مددجویان حذف شده است.

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه اظهار داشت: 10 درصد هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی از بیماران اخذ می‌شود که با عنایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مددجویان کمیته امداد استان از پرداخت این مبلغ معاف شده‌اند.

وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان به دلیل داشتن عنایت ویژه به مددجویان این مجموعه قدردانی کرد و افزود: در راستای حمایت هر چه بیشتر از مددجویان و ارتقای شاخص‌های سلامت، بهداشت و درمان و حمایت از طبقه کم‌بضاعت جامعه این تدابیر اتخاذ شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه 60 هزار نفر از افراد زیرپوشش کارت درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) را در اختیار دارند، افزود: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و .. یکی از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به جامعه هدف قلمداد می‌شود که در جلب رضایت افراد نیز توفیق‌های زیادی کسب شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی توسعه خدمات بیمه تامین اجتماعی را یکی از اقدامات دیگر این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: مبلغی به میزان 5 میلیارد و 150 میلیون تومان تا پایان سال جاری به طور بلاعوض به حساب صندوق بیمه تامین اجتماعی واریز می‌شود تا افراد زیرپوشش از  این خدمت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه از بین خانوارهای بهره‌مند از بیمه 4 هزار خانوار سرپرست زن دارند، اظهار داشت: علاوه بر خدمات بیمه‌ای، پرداخت مستمری ماهانه با عنوان کمک معیشتی، کمک هزینه خرید یا تعمیر مسکن، معافیت از سربازی فرزندان مددجویان و ... از جمله سایر اموری است که در این مجموعه انجام می‌گیرد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه کمیته امداد یادگار امام خمینی (ره) است، افزود: در راستای ارتقای وضعیت معیشتی جامعه هدف به طور مستمر تلاش می‌شود تا به این ترتیب از میراث بنیانگذار کبیر انقلاب به شکل مطلوب پاسداری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha