شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 68654
سلامت نیوز : معاون اول قوه قضاییه گفت: پرونده‌های مختلفی هست که نشان می‌دهد سودجویان، جنگل‌ها را به صورت سازمان‌یافته تخریب می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از حمایت ؛ حجت الاسلام رییسی در حاشیه سفر استانی مسوولان عالی قضایی به استان گلستان، افزود: زمین‌خواران افرادی سودجو و زیاده‌خواه هستند و برخی باندهای سازمان یافته، از افراد بی‌اطلاع برای تخریب طبیعت استفاده و خود را پشت پرده پنهان می‌کنند.

وی گفت: در هر 3 استان شمالی، مشکل تخریب، تجاوز به حریم منابع طبیعی به دلیل جاذبه‌های طبیعی، وجود دارد.وی ادامه داد: پیشگیری از جرم مهم است و باید کاری کنیم انگیزه ایجاد جرم ایجاد نشود و دستگاه‌های فرهنگ‌ساز در این بخش نقش مهمی دارند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: در این برهه که با تحریم اقتصادی روبرو هستیم، برخی در داخل نیز بی‌تدبیری می‌کنند و اگر کسی قصد احتکار داشته باشد و سوءاستفاده کند با او برخورد قاطعانه انجام می‌شود.

وی درباره سفرهای استانی رییس و مسوولان دستگاه قضا گفت: در این سفرها و نشست‌ها می‌توان همراهی و همکاری بیشتری بین دستگاه‌های مختلف ایجاد کرد که در نهایت برای پیشرفت جامعه و امنیت مردم سودبخش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha