سلامت نیوز : محمدحسین یادگاری جمعه شب در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مدیران شهری و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کسب رتبه نخست توسط این بیمارستان در بخش حاکمیت بالینی، اظهار داشت: در کشور 40 بیمارستان موفق به کسب این موفقیت شده‌‌اند که از آذربایجان غربی دو بیمارستان عارفیان و سیدالشهدا (ع) انتخاب و افتخاری دیگر برای این استان آفریدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: رضایت‌مندی بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستانی از مهم‌ترین مباحثی است که باید در بیمارستان‌ها مورد توجه واقع شود و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به این مقوله شود.

رئیس بیمارستان شهید عارفیان ارومیه با بیان این نکته که اعتباربخشی به کارکردهای بیمارستانی دارای اهمیت بسیاری در جامعه است، عنوان کرد: حاکمیت بالینی و مباحث مرتبط با این امر باید در تمام بیمارستان‌ها رعایت شود تا بیماران به عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه در این میان ضررهای جانی و مالی نبینند.

وی در ارتباط با آمار عملکرد این بیمارستان در سال جاری، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون آمار اشغال تخت‌های بیمارستان شهید عارفیان ارومیه بیش از 85 درصد بوده است که همین نکته نشانگر رضایت مردم از ارائه خدمات بیمارستان و تلاش‌های تمام کارکنان آن دارد.

یادگاری خاطرنشان کرد: در سال 72 تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان شهید عارفیان حدود 86 هزار نفر بوده که این رقم در سال 90 به بیش از 600 هزار نفر افزایش یافته و این امر نشان از اعتماد بالای مردم به بیمارستان دارد.

وی اذعان داشت: انجام حدود 10 هزار عمل جراحی در سال گذشته در این بیمارستان حاکی از عملکرد بسیار مطلوب متخصصان در بخش‌های مختلف دارد که خدمات‌دهی آن‌ها در قالب 52 درصد بخش نیروهای مسلح و 48 درصد در بخش آزاد بوده است.

رئیس بیمارستان شهید عارفیان ارومیه در بخشی از سخنان خود راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی با همیاری نهادهای مرتبط را یکی از اقدامات مهم این بیمارستان دانست و تاکید کرد: ایجاد 30 مورد بیمارستان اتوبوسی نیز در همین راستا از دیگر اقداماتی بوده که توسط این بیمارستان و برای راحت‌تر شدن مردم در دریافت خدمات بیمارستانی است.

وی ابراز داشت: راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی، پیامک بیماران، تشکیل 23 مورد بیمارستان صحرایی از سال 83 تا 91 مهم‌ترین اقداماتی است که در این بیمارستان انجام شده و به همین دلیل موفق به کسب مقام برتر در بخش حاکمیت بالینی بیمارستان‌های سطح کشور شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha