سلامت نیوز : وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر پس از افتتاح مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان استان کرمان گفت: بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان کرمان هزینه شده است.

به گزارش سلامت نیوز  روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ مصطفی محمدنجار پس از افتتاح این مرکز، از اقدامات انجام شده در استان کرمان برای راه‌اندازی این مرکز تقدیر کرد و گفت: اینکه افراد تصمیم به ترک اعتیاد می‌گیرند، موضوع بسیار مهمی است و ما نیز در راستای حل مشکلات آنان اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: دولت برنامه‌های خوبی را در حوزه جلوگیری از ورود مواد مخدر و نیز راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد در نظر دارد.

دبیرکل ستاد اظهار داشت: بازگشت افراد بهبودیافته به جمع خانواده، موجبات خوشحالی آنان را فراهم می‌کند و این امر بسیار ارزشمندی است.

محمدنجار در پاسخ به درخواست یکی از این افراد برای کمک به اشتغالزایی، قول مساعد داد که براساس تخصص و علاقه افراد در حوزه اشتغالزایی آنان اقدام مناسبی صورت پذیرد.

گفته می‌شود؛ در افتتاح این مرکز استاندار کرمان، رییس کل دادگستری، فرمانده انتظامی و شماری دیگر از مدیران استان نیز حضور داشتند.

همچنین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان (موضوع ماده ۱۶ اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر) در کیلومتر چهار بزرگراه امام رضا (ع) و با ظرفیت ۳۰۰ نفر احداث شده و برای جمع آوری، نگهداری و درمان معتادان پرخطر، تزریقی و بی‌خانمان از آن استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha