بیماری قلبی به این معنی نیست كه تمام تمرینات ورزشی كنار گذاشته شود بلكه تمرینات ورزشی موجب تقویت ماهیچه ها و ایجاد رگ های جدید خونی می شود.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس؛ بیماری قلبی به این معنا نیست كه ورزش نكنید بلكه براساس گفته های محققان این مسئله حتی به قلب نیز كمك می كند كه خود را بازسازی كند . مطالعات ارائه شده در نشست كاردوگرافی نشان داده است كه ورزش روند ایجاد سلول ها و رگ های خونی را افزایش می دهد.
براساس تحقیقاتی كه بر روی 37 نفر در دانشگاه لیپ زیك آلمان انجام شده است افرادی كه به بیماری قلبی مبتلا بودند و روزانه 30 دقیقه دوچرخه سواری می كردند سلول های استخوانی بیشتری نسبت به بقیه داشتند همچنین این افراد رگ های خونی بیشتری در ماهیچه های بدن از جمله ماهیچه های قلب داشتند در صورتی كه بقیه هیچ تغییری در ماهیچه های بدن و رگ های خونی نداشتند.
براساس این گزارش؛ بیشتر بیماران قلبی بالای 70 سال دارند و حتی قادر به برداشتن چند قدم هم نیستند با این حال پزشكان بر این باورند كه حتی این افراد می توانند با قدم زدن و دوچرخه سواری آرام از ورزش سود ببرند و به منظور اطمینان از قادر بودن بیماران به ورزش، محققان تست های آزمایشگاهی از این افراد به عمل می آورند تا حداكثر میزان ورزشی را كه می توانند انجام دهند  مشخص كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha