سلامت نیوز : کارشناسان، مقامات و متخصصان علوم پزشکی انجمن کاردیولوژی اروپا در نشست سالانه این انجمن به بررسی نقش فقر و تنگدستی در افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی خواهند پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ این کارشناسان خاطرنشان کردند: با توجه به مشکلات اقتصادی اخیری که در کشورهای مختلف اروپایی ایجاد شده، بسیاری از مردم بیش از گذشته با خطر ابتلا به ناراحتی‌های قلبی و عروقی مواجه هستند.

دکتر «دونا فیتزسایمون»، رییس شورای پرستاری از بیماران قلبی – عروقی و تخصص‌های مرتبط در آستانه برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای مهم برای کاهش این مشکل، کمک گرفتن از افرادی است که در وضعیت مناسب‌تری به لحاظ اجتماعی و اقتصادی هستند.

در این کنفرانس موضوعات بهداشتی و پزشکی از جمله پراکندگی و عدم انسجام خدمات مراقبت‌های بهداشتی از بیماران قلبی و کاهش امکانات پرستاری و رفع نابرابری‌ها در ارائه این خدمات مورد بحث قرار خواهد گرفت.

قرار است بیش از 600 هیات نمایندگی از اروپا، آمریکای شمالی، آسیا، استرالیا و نیوزلند در این کنفرانس حاضر شوند. این نشست بین‌المللی در روزهای 22 و 23 ماه مارس سال جاری در اسکاتلند برگزار می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha