سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مزد کار پرستاران باید با تعرفه واقعی به آنها پرداخت شود.مزد کار پرستاران باید با تعرفه واقعی به آنها پرداخت شود

نعمت الله منوچهری، نماینده خانه ملت در شورای عالی نظام پرستاری در گفت وگو با نظام پرستاری اظهار کرد: در آخرین جلسه با نظام پرستاری مباحثی چون چشم انداز و ترسیمی از آینده پرستاری کشور و اقداماتی برای سازمان نظام پرستاری برای جامعه پرستاری مطرح شد.

نماینده پاوه، اورامانات، جوانرود، روانسر و فلات باباجانی در مجلس با اشاره به وجود قوانینی در خصوص پرستاری و اجرا نشدن آن گفت: در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت کاری پرستاران و تعرفه های خدمات پرستاری که متأسفانه هنوز اجرایی نشده است صحبت شد.

وی با بیان اینکه با اجرای قوانین پرستاران به حقوق از دست رفته خود می رسند، ادامه داد: می کوشیم در این خصوص از ظرفیت مثبت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس استفاده کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: من هم اکنون ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی نظام پرستاری و شورای عالی بیمه سلامت ایرانیان هستم که در این راستا تلاش می کنم از همه امکانات برای احقاق حقوق پرستاران استفاده کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha