با استفاده ازروش ارائه شده درکتاب بهترین راه برای ترک سیگار،چنان شادی وشعفی در خود احساس کنید که گویی از یک بیماری خطرناک رهایی یافته اید.

سلامت نیوز: با استفاده از روش ارائه شده درکتاب بهترین راه برای ترک سیگار،چنان شادی وشعفی در خود احساس کنید که گویی از یک بیماری خطرناک رهایی یافته اید.
به گزارش سلامت نیوز کتاب راه آسان ترک سیگار به ترجمه قاسم سعادت پور،دوره ای کامل برای ترک سیگار است.هدف از ارائه این کتاب ایجاد روشی نو،موثر و آسان جهت ترک دائمی سیگار می باشد.

 آقای آلن کار،مولف این کتاب،میگوید:«شما بجای استفاده از روش های رایج ترک سیگار که احساس صعود از قله اورست را در شما موجب شده و باعث می شود چند هفته و گاهی برای همیشه در حسرت کشیدن یک نخ سیگار سپری کنید و در طول دوره ترک به افراد سیگاری حسرت بخورید،بی درنگ با استفاده از این روش چنان شادی وشعفی در خود احساس کنید که گویی از یک بیماری خطرناک رهایی یافته اید. در روش مطرح شده دراین کتاب، بجای حسرت خوردن به افراد سیگاری به حال آنها تاسف خواهید خورد.»

کتاب بهترین راه برای ترک سیگار تا کنون به بیش از 38 زبان مختلف ودر 57 کشور ترجمه و اولین چاپ این کتاب درسال 1985 منتشر شده است و تا کنون جزء پرفروش ترین کتاب های جهان بوده است.



شایان ذکر است که این کتاب درچندین دوره جزء پر فروش ترین کتاب های انتشارات جهانی پنگوئن بوده است وتا کنون بارها تجدید چاپ هم شده است.
جهت آشنایی بیشتر با نویسنده ومطالب کتاب بهترین راه برای ترک سیگار به وب سایت www.zendegany.com می توان مراجعه کرد واز مشاوره رایگان جهت ترک سیگار برخوردار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جعفر ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 1
    با سلام من مدت چهل سال است سیگار می کشم.تبلیغات زیادی روی کتاب شما شده،امیدوارم کتاب شما در ترک سیگار موثر شود.