سلامت نیوز : جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر و بیمارستان امام خمینی (ره) تهران در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ غلامرضا حیدری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی ابراز خوشحالی کرد و این کار را سبب رشد علمی دانشگاه قلمداد نمود.

دکتر مصطفی غفاری عضو هیأت علمی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران و متخصص طب کار نیز به تشریح مفاد تفاهم‌نامه پرداخت و گفت: این تفاهم‌نامه در سه بند و موضوع جداگانه تهیه و تنظیم شده است که شامل همکاری با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راه‌اندازی کلینیک بیماری طب کار Tele madicine، همکاری در زمینه اجرای پیشگیری از ضایعات مغزی - نخاعی و اجرای برنامه ارتقای سلامت شغلی منابع انسانی در نظام سلامت است.

وی ضمن تشریح هر یک از این مفاد، به اهمیت هر کدام از موضوعات در تببین نقش وزارت بهداشت در تامین سلامت مردم و کارکنان نظام سلامت پرداخت و ابراز امیدواری کرد با انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی وضعیت سلامت و کارکنان نظام سلامت در حد مطلوبتری قرار گیرد.

این تفاهم‌نامه بین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر غفاری و دکتر عباس نوروزی به امضا رسید و طرفین متعهد شدند که نسبت به انجام تعهدات ذکر شده کمال همکاری را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha