یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 68805
سلامت نیوز : معاون امور خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری از تشکیل مراکز سلامت زوجین با همکاری وزارت بهداشت در سال جدید خبر داد.

زهرا سجادی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: در بررسیهای صورت گرفته از سوی کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که یکی از دلایل بالا بودن آمار طلاق در میان زوج ها مشکلات پزشکی زوج هاست.

وی افزود: به همین دلیل مرکز امور زنان ریاست جمهوری مذاکراتی را با وزارت بهداشت انجام داده تا پس از امضای تفاهم نامه، نسبت به تشکیل مراکز سلامت زوجین اقدام شود.

سجادی ادامه داد: مرکز سلامت زوجین در کنار طرح های مطلع مهر می تواند نقش زیادی در کاهش آمار طلاق و تحکیم بنیان خانواده داشته باشد.

معاون امور خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری درباره خدماتی که قرار است در این مرکز سلامت زوجین ارائه شود، توضیح داد: در این مراکز خدمات مختلف پزشکی، حقوقی و روانشناسی ارائه می شود. زوج ها در صورت داشتن مشکلات پزشکی و زناشویی می توانند با مراجعه به این مراکز روش های درمان را گرفته و در عین حال نیز از خدمات مشاوره ای نیز به صورت رایگان استفاده کنند.

این مقام مسوول درباره امضای تفاهم نامه با وزارت بهداشت گفت: پیش نویس آیین نامه با همکاری وزارت بهداشت تدوین شده است و در صورتیکه به امضای سرپرست وزارت بهداشت برسد، در سال جدید امکان اجرایی شدن آن فراهم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha