سلامت نیوز : احمدرضا فرسار در گفت‌وگو با فارس در مورد نظارت به مراکز عرضه مواد غذایی سطح شهر تهران اظهار داشت: از ابتدای اسفند بازدیدها و بازرسی‌ها را از مراکز عرضه مواد غذایی گسترش دادیم و اکیپ‌های مشخصی را به حالت آماده باش درآوردیم.

وی گفت: بازرسی‌ها فقط مختص فست‌فودها، آجیل فروشی‌ها، قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها نیست بلکه رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های بین راهی اطراف تهران را هم تحت نظارت داریم.

به گفته فرسار علاوه بر مراکز بهداشت و شبکه‌های بهداشت اکیپ‌های جداگانه‌ای به همراه یک کارشناس بهداشت محیط بازرسان را همراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه در 5 روز اول و آخر تعطیلات اوج سفرها بازرسی‌ها را افزایش داده‌ایم افزود: از ظرفیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حتی معاونت درمان و آموزش هم در این ایام ویژه به کمک معاونت بهداشتی آمده‌اند.

فرسار تأکید کرد: به دلایلی تهران جزو مناطق برخوردار محاسبه می‌‌شود که در نتیجه مجوز استخدام نیرو کمتر به ما می‌دهند و نیروی طرحی کمتری به دانشگاه‌های علوم پزشکی در این شهر اختصاص می‌یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: متأسفانه هر کس از شهر تهران برود آزاد است ولی جابه جایی از شهرستان به تهران ممنوع است و در نهایت در مقایسه با وظیفه‌ای که داریم بسیار کمبود نیرو داریم که با جمعیت اصلاً متناسب نیست.

فرسار گفت: تمام تلاشمان این است که در سال جدید مجوز استخدام نیروی جدید را بگیریم ولی تا آن زمان منتظر افزایش تعداد نیرو نمی‌مانیم و تمام امکانات موجود را برای حفظ سلامت مردم بکار می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha