سلامت نیوز : سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل جلسه در روز سه شنبه برای تعیین تکلیف سرپرست سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال آینده در هفته پایانی اسفند اعلام می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ اسدالله عباسی در اولین همایش ملی سالمندان که روز دوشنبه برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه 15 اسفند ماه حکم سرپرستی عمادی در سازمان بیمه سلامت به پایان می رسد به همین دلیل فردا در سازمان تامین اجتماعی جلسه ای به منظور تعیین رئیس این سازمان برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص حداقل دستمزد کارگران در سال 92 نیز تاکید کرد: تاکنون چندین جلسه با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان، برگزار کرده ایم اما هنوز در این خصوص به نتیجه قطععی نرسیده ایم. اما با استفاده از نظرات تشکل ها و جمع بندی های انجام شده هفته آخر اسفندماه مبلغ دستمزد نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گفته وی تشکیل شورای ملی سالمندان بر اساس برنامه سوم توسعه بوده که تاکنون به دبیری سازمان بهزیستی این شورا تشکیل شده است.

وی گفت: امیدواریم دستگاه های مختلف همکاری های لازم را در خصوص ارائه خدمات و پیشگیری از آسیب های دوران سالمندی انجام دهند بطوریکه با برنامه های این شورا بتوانیم نسبت به بهبود وضعیت سالمندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: با توجه به جلساتی که در سازمان تامین اجتماعی در این خصوص برگزار شده پرداخت عیدی بازنشستگان آغاز شده و به مرور تمامی این افراد عیدی خود را دریافت خواهند کرد.

عباسی همچنین در خصوص مشکل بیمه نی برهای شوشتری نیز گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور و تشکیل کارگروه های ذیربط اقدامات لازم برای رفع مشکل این افراد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان تامین اجتماعی انجام شده و مشکل آنها در آینده نزدیک رفع خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تعیین تعرفه های درمانی سال آینده نیز گفت: در خصوص این تعرفه ها شورای عالی بیمه جلسه ای برگزار و نسبت به اعلام آن تصمیم گیری خواهد شد که تا آخر اسفندماه این موضوع نهایی می شود. اما هنوز میزان تعرفه ها مشخص نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha