سلامت نیوز : یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: جهت اجرایی شدن طرح‌های سال 92 وزارت بهداشت و درمان، بودجه مورد نظر نباید خیلی تحت تاثیر انقباض قرار گیرد.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره بودجه مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های سال آینده وزارت بهداشت و درمان، گفت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان با توجه به آنچه که در لایحه بودجه در نظر گرفته شده نسبت به میزان آن ابراز رضایت داشتند اما مطلوب بودن بودجه نیازمند به محقق شدن رقم مورد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه بهداشت و درمان کشور با مشکلاتی مواجه است اما باید در بودجه انقباضی، خیلی تحت انقباض قرار نگیرد و به آنچه که گفته شده عمل شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت افزود: بنابراین در هر شرایطی باید تلاش کنیم تا خواسته‌ها و نیازهای اولیه مردم در زمینه بهداشت و درمان برطرف شود.

آریایی‌نژاد همچنین درباره ردیف بودجه مستقل برای طرح پزشک خانواده، گفت: بر اساس آنچه که در لایحه آمده حدود دو هزار میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تحقق آن شاهد پیشرفت در طرح مورد نظر باشیم.

وی افزود: البته مجریان متولی معتقد هستند که این بودجه کافی است اما از آنجایی که بین حرف تا عمل همیشه فاصله‌ای است امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha