چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 69040

سلامت نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به اینکه آیا در صورت افزایش اعتبارات حوزه سلامت، شاهد رشد سرانه‌های درمان و در نهایت افزایش سهم دولت از پرداخت هزینه‌های درمان در سال آتی خواهیم بود، اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد با شرایط فعلی بتوانیم نسبت به این قضیه خوش بین باشیم.

دکتر محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه دسترسی مردم به امکانات درمانی مطلوب است، عنوان کرد: پذیرش اورژانس در بسیاری از بیمارستان‌ها هیچ محدودیتی ندارد، اما هنوز هزینه‌های سنگین درمان به گونه‌ایست که بیمار ناچار می‌شود مبالغ زیادی را از جیب‌اش پرداخت کند.

وی ادامه داد: این مبالغ بسیار بالاتر از قانون پرداخت 30 درصدی حق درمان توسط مردم است. اما امیدواریم با برنامه ریزی، به این هدف هم دست یابیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به اینکه آیا در صورت افزایش اعتبارات حوزه سلامت، شاهد رشد سرانه‌های درمان در سال آتی خواهیم بود، اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد با شرایط فعلی بتوانیم نسبت به این قضیه خوش بین باشیم.

مطالبه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمه‌ها متجاوز از 130 میلیارد تومان است

منصوری درباره کسری اعتبارات بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: عمده کسری اعتبار ما به علت بدهی است که از بیمه‌ها داریم. اگر بیمه‌ها معوقات ما را پرداخت کنند قطعا می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی با اعلام اینکه مطالبه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمه‌ها متجاوز از 130 میلیارد تومان است، عنوان کرد: توافقاتی با مسئولان بیمه صورت پذیرفته است که براساس آن وعده داده‌اند معوقات سه ماه دیگر را که حدود 30 تا 40 میلیارد تومان می‌شود را تا قبل از پایان سال پرداخت کنند. در واقع معوقات تا تیرماه پرداخت شده و بناست تا شهریور ماه هم پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha