سلامت نیوز : رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات پزشکی مطلوب‌تر در این شهرستان و با تلاش‌های مستمر و همکاری مسئولان استانی و پزشکان متعدد نسبت به جذب بی‌سابقه پزشکان متخصص در این شهرستان اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: با جذب پزشکان متخصص در رشته‌های جراحی عمومی، نورولوژی، چشم پزشکی، رادیولوژی، اطفال، پوست، ارتوپدی، اعصاب و روان، زنان و زایمان و برای اولین بار جذب رادیولوژیست خانم برای خدمات‌رسانی به بیماران زن تحولی در درمان بیماران ایجاد کرده‌ایم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز در ارتباط با افزایش میزان کارآیی و کیفیت ارائه خدمات گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل و نظارت و پیگیری بر عملکردها و رفع اشکالات سعی در بالا بردن انگیزه‌های انسانی پرسنل نیز داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال جاری اقدام به تامین اعتبار و احداث ساختمان دیالیز و ساختمان ترخیص به منظور رفاه حال بیماران و همراهان آنان و همچنین خرید دستگاه (اتو کلاو) برای اتاق عمل و یک دستگاه فیکو چشمی کرده‌ایم.

احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و تجهیز دومین بیمارستان رامهرمز و همکاری و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم در سال آینده شاهد افتتاح آن و کاهش مراجعات مردم به مرکز استان برای درمان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha