سلامت نیوز:‌ مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی طی 24 ساعت آینده از غرب کشور خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: از امروز به بعد شاهد افزایش تدریجی دما در کشور هستیم.

وی افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ادامه بارش برف در برخی از نقاط شمال شرق کشور است و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

امیدوار شهری ادامه داد: سامانه بارشی دیگری از ظهر شنبه 19 اسفند ماه وارد کشور شده و ابتدا شمال غرب و غرب و به تدریج جنوب غرب، دامنه های البرز و در روز یکشنبه 20 اسفند ماه علاوه بر نواحی فوق سواحل شمالی، مرکز، جنوبی، سپس شمال شرق و شرق را دربرگرفته و سبب بارش برف و باران و وزش باد می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ناپایداری های جوی  در روز دوشنبه 21 اسفند ماه نیز در اکثر نقاط کشور فعال بوده و در روز  سه شنبه نیز  نیمه شرقی فعال است و سپس از کشور خارج می شود.

امیدوار شهری درباره وضعیت هوای پایتخت نیز توضیح داد: آسمان تهران تا عصر امروز جمعه 18 اسفند ماه کمی ابری است، فردا شنبه نیز هوای تهران کمی ابری و در پاره ای نقاط بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.  بیشینه دما با 2 درجه افزایش نسبت به امروز به 10 درجه سانتیگراد و کمینه با سه درجه افزایش به 3 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha