شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 69285
سلامت نیوز : معاون رفاهی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح پزشك خانواده در استانهای قزوین و تبریز خبر داد و گفت: برنامه ریزیهای لازم در این خصوص انجام شده و در آینده نزدیك اجرایی خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ مجتبی اعلایی در تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت كه ظهر شنبه برگزار شد افزود: تشكیل سازمان بیمه سلامت بر اساس برنامه پنجم توسعه صورت گرفته و به منظور رسیدن به اهداف این سازمان باید برنامه ریزی مطالعات گسترده ای انجام داد و نباید دقت را فدای سرعت كرد.

وی با اشاره به اینكه اجرای طرح پزشك خانواده یكی از اهداف سازمان بیمه سلامت است گفت: پشتیبان اصلی در اجرای طرح پزشك خانواده و همچنین تعیین تعرفه های این برنامه بر عهده سازمان بیمه سلامت است و این سازمان باید ساز و كار لازم برای اجرای این طرح را فراهم كند.

به گفته وی براساس برنامه ریزی های انجام شده در استانهای سیستان، مازندران و چهارمحال بختیاری طرح پزشك خانواده اجرا شده است و به زودی در استان قزوین و تبریز نیز عملیاتی خواهد شد.

وی در مورد تعیین تعرفه های درمانی سال 92 نیز گفت: شورای عالی بیمه مسئول تعیین تعرفه ها است كه تا قبل از پایان سال تعرفه ها تشكیل می شود.

اعلایی با اشاره به اینكه بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس قانون در سازمان بیمه سلامت ادغام می شود گفت: براساس قانون تمامی بیمه ها باید با یكدیگر ادغام شوند البته این ادغام نیازمند كار كارشناسی و دقیق است كه باید با همكاری سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت انجام شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha