سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای در سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: برای دستیابی به اهداف مد نظر در برنامه پنجم توسعه در بخش بیمه‌ای باید اعتبارات لازم در سازمان بیمه سلامت تامین شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ محمدباقر هداوند در مراسم تودیع و معارفه‌اش که با حضور مجتبی اعلایی معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدحسن اعتمادزاده دبیر هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی در سالن کنفرانس سازمان بیمه سلامت برگزار شد، گفت: در بند ب ماده 38 برنامه پنجم توسعه تأکید بر تشکیل سازمان بیمه سلامت شده است.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت از تجمیع سازمانهای بیمه‌گر در کشور شکل می‌گیرد که 6 ماه پیش این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته هداوند ، تنها تشکیل سازمان بیمه سلامت به ما کمک نخواهد کرد چرا که باید بتوانیم با تشکیل به این سازمان مهم به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: یکی از وظایف سازمان بیمه سلامت حمایت از اجرای طرح پزشک خانواده و خرید راهبردی خدمات سلامت در کشور است که در برنامه پنجم توسعه به این موضوع توجه شده است.

هداوند بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان بیمه سلامت باید منابع مالی لازم تامین شود تا این سازمان بتواند به اهدافی که در برنامه پنجم توسعه تأکید شده است دست پیدا کند ضمن اینکه باید تمامی صندوقهای بیمه‌ای زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت قرار گیرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha