سلامت نیوز :  سرپرست سابق سازمان بیمه سلامت از تشکیل کارگروهی تخصصی برای ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: بخش درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت ادغام خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ عبدالله عمادی در مراسم تودیع خود به عنوان سرپرست سازمان بیمه سلامت که روز شنبه برگزار شد افزود: تا کنون جلسات متعددی درباره ادغام صندوق و سازمانهای بیمه ای انجام شده است که نتیجه این جلسات هماهنگی با سازمان های بیمه ای شرکت نفت، تامین اجتماعی و شهرداری بوده است.

وی تاکید کرد: با این سازمانهای بیمه ای توانستیم به نتیجه خوبی برسیم و به زودی با سازمانهای دیگر نیز جلسات لازم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ادغام فرآیندی است که باید به مرور انجام شود گفت: برای یکی شدن سازمانهای بیمه ای باید زیرساخت های لازم فراهم شود و این امر نیز نیاز به زمان دارد.

به گفته عمادی، تاکنون دولت حمایتهای خوبی از سازمان بیمه سلامت و ادغام انجام داده که امیدواریم تا پایان دولت این کمک ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده طی 6 ماه گذشته نیز گفت: طی این مدت ساختار و لوگوی جدید سازمان بیمه سلامت به تصویب رسیده است.

سرپرست سابق سازمان بیمه سلامت در خصوص ادغام بخش درمان تامین اجتماعی نیز گفت: بخش درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت تدوین می شود و بدین منظور نیز با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جلساتی برگزار شده و قرار است با تشکیل کارگروهی تخصصی به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.

وی گفت: نتایج حاصل از این کارگروه باید به تصویب هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت برسد و پس از آن ادغام انجام خواهد شد.

عمادی با اشاره به اینکه در سازمان تامین اجتماعی باید حقوق کارگران مد نظر قرار گیرد گفت: سازمان تامین اجتماعی 9 درصد حق بیمه را پرداخت می کند این در حالی است که در سایر سازمانهای بیمه ای 5 درصد حق بیمه اخذ می شود و بر همین اساس باید این موضوع و عدم تضییع حقوق کارگران مد نظر قرار گیرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha