شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 69290
سلامت نیوز :سازمان جهانی مزبور درگزارش اخیر خود توصیه می کند که دستکم بزرگسالان می بایست بتوانند هفته ای 75دقیقه به صورت ˈفشرده ومتراکمˈازخود تحرک فیزیکی داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛ درحالی که ، نظرسنجی ˈ فدراسیون جهانی قلب ˈ که به تازگی انتشار یافته نیز نشان می دهد که مردم فرانسه در شرایط حاضر با این میزان تحرک و فعالیت جسمی فاصله دارند.

این نظرسنجی نشان می دهد که مردم فرانسه در مقایسه با مردم کشورهایی مانند آلمان ، دانمارک ، سوئد و انگلیس در زمینه ورزش منظم هفتگی از شرایط بدتری برخوردار بوده و در قعر جدول قراردارند.

این نظرسنجی نشان می دهد که تنها 58 درصد از نظرسنجی شوندگان فرانسوی از فعالیت فیزیکی لازم برخوردار می باشند.

نظرسنجی مزبورگویای آنست که 81 درصد از مردم آلمان و دانمارک به توصیه سازمان جهانی سلامت دراین زمینه عمل می کنند.

همچنین 67 درصد مردم سوئد نیز به صورت منظم یک ورزش و فعالیت جسمی را دنبال می کنند درحالی که تنها 66 درصد انگلیسی ها این اصل را رعایت می کنند.

نظرسنجی فدراسیون جهانی قلب همچنین نشان می دهد که 22 درصد از مردم فرانسه در هفته ای که نظرسنجی در ان صورت گرفته است از هیچ گونه فعالیت فیزیکی برخوردار نبوده اند که تنها 11 درصد آلمانی ها در این هفته این ویژگی را داشته اند.

این بررسی نشان می دهد که مردان فرانسوی با 75 درصد درمقایسه بازنان این کشور از وضعیت به مراتب بهتری در زمینه فعالیت های جسمی و فیزیکی منظم هفتگی برخوردار بوده اند.

درحالی که متخصصان قلب وعروق نیزمعتقدند که انجام یک ورزش منظم هفتگی درکاستن از میزان ابتلاء به نارسایی های قلبی وعروقی مفید وموثراست.

بنابراعلام فدراسیون جهانی قلب و عروق، نارسایی ها و بیماریهای قلبی وعروق نیز درشرایط جاری عامل اصلی مرگ و میر زنان در جهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha