سلامت نیوز : ˈکوروش فانوسیˈ روز پنجشنبه در آیین شروع عملیات اجرایی احداث سالن رفاهی و چند منظوره آسایشگاه سالمندان خواجه نصیر مراغه افزود: با توجه به وجود مشکلات و معلولیت ها، سالمندان نیازمند دریافت خدمات، امکانات و برقراری ارتباط فرهنگی و معنوی با دیگران هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛ وی ادامه داد: وجود مرکز نگهداری از سالمندان، محیط مناسبی برای نگهداری و مراقبت از آنان را در جامعه فراهم می کند.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استفاده از ظرفیت خیران به عنوان منابع انسانی فرهیخته در توسعه و آبادانی منطقه موثر است.

ˈمهدی دواتگریˈ افزود: خیران و نیروهای نخبه با ارایه مشاوره و مشارکت در طرح های اجرایی و فرهنگی بازوی توانمندی برای توسعه و پیشرفت هستند.

رییس آسایشگاه سالمندان خواجه نصیر مراغه هم گفت: سالن رفاهی و ورزشی چند منظوره این مرکز با هدف ارایه خدمات رایگان به مددجویان بهزیستی، فرزندان نگهداری شده، سالمندان و خانواده های زیر پوشش احداث می شود.

ˈسیدعیسی سیدنقویˈ افزود: این سالن چند منظوره با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در سه مرحله و با اعتبار 10 میلیارد ریال از سوی هیات امنای این مرکز و سازمان بهزیستی کشور احداث می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha