سلامت نیوز :بهرام ولی‌زاده عصر امروز در دهمین جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان تعداد پروژه‌های مصوب در ستاد عمران روستایی برای این کمیته را 10 مصوبه اعلام کرد و اظهار داشت: اعتبار مصوب برای این پروژه‌ها 269 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛  وی از تحقق 102 درصدی مصوبات ستاد عمران روستایی برای کمیته امداد خبر داد و افزود: این مصوبات با اعتبار 274 میلیارد ریال عملیاتی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به تحقق تعهدات اشتغال روستایی کمیته امداد امام خمینی اشاره و تصریح کرد: 972 اشتغال روستایی در این نهاد ایجاد شده است.

وی با اشاره به تخصیص و گشایش اعتبار اشغال در این ایام از سال اضافه کرد: با این گشایش اعتبار وضعیت پرداخت‌ها بهبود یافته و میزان اشتغال ایجاد شده هم افزایش می‌یابد.

ولی‌زاده به جشن برگزار شده در مورد خانواده‌های توانمند شده اشاره کرد و گفت: 60 درصد از مجموع 2 هزار 600 خانوار توانمند شده ساکن روستاهای استان زنجان بوده‌اند.

وی به بروز مشکل در پرداخت وام بهسازی منازل اشاره کرد و افزود: ارگان‌های ذیربط در حال پیگیری حل موضوع ضمانت زنجیره‌ای این مسئله هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از تحقق 100 درصدی برنامه پیش‌بینی شده در مورد اعطای کمک هزینه معیشت به مدد جویان خبر داد و اضافه کرد: برنامه کمک به تهیه جهیزیه و ازدواج خانواده‌ها هم تحقق 90 درصدی یافته است.

وی با اشاره به وابستگی پرداخت‌های مربوط به تهیه جهیزیه به کمک‌های مردمی ابراز امیدواری کرد: در مدت زمان باقیمانده این برنامه هم تحقق 100 درصد یابد.

ولی‌زاده به تحقق 104 درصدی جبران سوء تغذیه کودکان زیر شش سال اشاره و تصریح کرد: این برنامه با همکاری ارگان‌های دیگر از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌ مربوط به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه هم تحقق 100 درصدی یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha