سلامت نیوز : نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تذکری عملکرد هلال‌احمر را ضعیف خواند و از آن انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ حسن تامینی لیچایی امروز در صحن علنی مجلس در تذکری با بیان این مطلب افزود: متاسفانه هلال احمر عملکرد بسیار ضعیفی را داشته است و از آنجا که تحقیق وتفحص از این سازمان در دستور کار قرار دارد، خواهشمندیم در عملکرد خودشان تجدید نظر کنند.

وی در بخش دیگری از تذکرش وضعیت دارو و درمان را نابسامان توصیف کرد و گفت: متاسفانه مردم در شرایط سختی قرار دارند لذا از رییس‌جمهور می‌خواهیم که به این موضوع توجه کند زیرا در غیر اینصورت این وضعیت به بحران تبدیل می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس در تذکر دیگری به رییس‌جمهور و به ویژه معاون وی (رحیمی) اظهار کرد: تعجب می‌کنم کجای قانون و در کدام قانون به معاون رییس‌جمهور اجازه داده شده که به استان اعلام کند یک سری طرح‌ها و پروژه‌ها آماده افتتاح است اما زمانی که برای افتتاح آماده می‌شویم یک ساعت مانده به زمان برنامه اعلام می‌کند که رییس‌جمهور می‌خواهد از فلان جا بیاید و نمی‌توانیم برای افتتاح در محل حضور یابیم.

تامینی تصریح کرد: کدام یک از این موارد مهم‌تر است هزینه‌های بسیار زیادی شده و واقعا زحمت کشیده‌اند اما زمانی که طرح‌ها و پروژه‌ها آماده افتتاح است با چنین موضوعاتی مواجه می‌شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha