دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
سلامت نیوز : ظاهر رستمی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح خط تولید شربت متادون و در شرکت داروسازی هلال اظهار داشت: پیش از این در سایت داروسازی هلال سالانه  12 میلیون بطری شیشه‌ای و پلاستیکی شربت مایع تولید می‌شد که اکنون به 18 میلیون بطری افزایش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اینکه خدمت اختصاصی در عرصه‌های اجتماعی در کاهش آسیب‌ها تأثیر مستقیم دارد، افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان معین دولت قدم‌هایی را در این راستا برداشته که نمونه آن تولید شربت متادون است.

به گفته رستمی داروسازی سها هلال به عنوان دومین شرکت ایرانی اقدام به تولید شربت ترک اعتیاد نموده است و پیش از این شربت تریاک در کشور تولید می‌شد.

وی در مورد صادرات این محصول تصریح کرد: اکنون پیش‌بینی ما تأمین 40 تا 50 درصد نیاز داخل است و برای صادرات آن نیز در حال پیگیری هستیم تا در آینده نزدیک در صورت تقاضا این محصول را صادر کنیم.

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در پاسخ به اینکه گفته می‌شود کمبود صافی دیالیز در کشور به حدی است که باید این محصول وارد شود، گفت: کمبود صافی دیالیز کذب محض است و جمعیت هلال احمر سالانه دو میلیون صافی دیالیز تولید می‌کند که قابلیت افزایش تا 3 میلیون هم وجود دارد و انبار و دپوی ما هم کامل است و واردات صافی دیالیز کاملا خطا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha