سلامت نیوز : بهنام رضوانی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری مرند با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی درمانی اظهار کرد: تنها بیمارستان این شهرستان پاسخگوی نیازهای اهالی نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: بیمارستان جدید 100 تختخوابی شهرستان مرند که با همت وزارت مسکن و شهرسازی و با هزینه بالغ بر 19 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است از مسئولان وزارت بهداشت و درمان و راه و شهرسازی خواست تا در راه‌اندازی این بیمارستان که از لحاظ امکانات فراهم و قابل افتتاح است تسریع کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان مرند در مورد سامانه دیجیتال صدا و سیمای شهرستان مرند گفت: با تعامل و مساعدت‌های مدیرکل صدا و سیمای استان مجوز احداث ساختمان در محوطه مرند اخذ شده و شهرداری مرند هم مبلغ 100 میلیون تومان برای تسریع در راه‌اندازی این سامانه به حساب دارایی و املاک صدا و سیمای استان واریز کرده و با پیگیری‌های نماینده محترم و تلاش مسئولان تا پایان سال‌جاری اهالی این شهرستان از 20 شبکه سیما و 12 شبکه رادیویی بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار مرند از آمادگی تمام امکانات و دستگاه‌های دولتی برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مرند از نظر پذیرش مسافر و گردشگران داخلی و خارجی با قرار گرفتن در جاده ترانزیت اروپا و آسیا رتبه نخست را بدست آورده بود امیدواریم امسال هم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی که مرند را برای تعطیلات نوروز خود انتخاب کرده‌اند، باشیم.

مسئولان از فرصت به دست آمده خدمت به مردم استفاده کنند

امام جمعه مرند نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت خالصانه به مردم یکی از بزرگ‌ترین عبادات در جمهوری اسلامی است از مسئولان خواست از این فرصت به دست آمده برای خدمت خالصانه به مردم در نظام جمهوری اسلامی که در سایه رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا به دست آمده به نحو احسن استفاده کنیم.

حجت السلام علی نعمت‌زاده غفلت از فرصت‌ها را غیرقابل جبران دانست و افزود: استفاده از فرصت‌ها تیزهوشی خاصی می‌خواهد و این فرصت‌ها قابل تکرار نیست که بدست مسئولان برای خدمت به مردم توسط انسان‌های بزرگ بدست می‌آید و این از شیوه‌های انبیاء و امامان مذهب دین اسلام است.

وی حل مشکلات معیشتی مردم و تکریم ارباب رجوع در ادارات را از کارهای پسندیده در نزد خداوند متعال دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha