سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 69543
سلامت نیوز :  مجلس در رای اعتماد و تایید وزیر پیشنهادی دولت، تعامل لازم و منطقی را خواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبر پزشکی ؛رسول خضری با اعلام این مطلب افزود: در فرصت باقیمانده از دولت حاضر، بدون شک وزیر پیشنهادی رأی اعتماد خواهد گرفت.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر ادامه داد: مجلس تعامل مقبول و منطقی را همیشه با دولت داشته است اما در خصوص وزرای پیشنهادی عمدتاً رأی به برنامه‌ها داده می‌شود و نه شخص.

عضو کمیسیون بهداشت تصریح کرد: بخش اعظم منابع ضروری مالی مربوط به حوزه سلامت همچنان معطل مانده و نیازمند پیگیری جدی است. ارز اختصاصی با وجود آنکه، جناب سرپرست بوطر حتمی قول دریافت آن را از دولت گرفت و در رسانه‌ها مطرح شد، نیز همچنان معطل مانده است. همچنین بودجه سنواتی ۶ هزار میلیارد تومان ناشی از هدفمندی یارانه‌ها که مقرر شد به حوزه سلامت اختصاص یابد همچنان معطل مانده است، مشکل دارو‌ها مواد اولیه داروسازی و مواردی از این دست جزو برنامه‌های وزیر می‌باشد، بنابراین قول دریافت این منابع یا حل این مشکلات به تنهایی کافی نیست بلکه در عمل وزیر عملگرا باید بکوشد، مشکل را مرتفع سازد.

خضری عنوان کرد: سرپرست فعلی وزارتخانه مدیری باسابقه و عملگراست، با توجه به فرصت کم تا پایان ریاست جمهوری رأی اعتماد را از مجلس خواهد گرفت و امیدوار هستیم در این زمان کوتاه بتواند بخشی از برنامه‌ها را عملیاتی سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha