سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 69544

سابقه خوب مدیریتی دکتر طریقت و از سوی دیگر فرصت کم تا پایان دوره ریاست جمهوری موجب خواهد شد که ایشان رأی قطعی برای مسند وزارت را از مجلس بگیرند.

رای اعتماد به دکتر طریقت قطعی است
سلامت نیوز : علی رغم فرصت کوتاهی که در اختیار سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد، با توجه به تجربه و مدیریت، دکتر طریقت رای اعتماد را از مجلس دریافت خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبر پزشکی ؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده افزود: مسئولیت‌های ارزشمندی که سرپرست حاضر وزارتخانه بهداشت طی سال‌های اخیر داشته‌اند نمایانگر آن است که ایشان مدیری با نگاه و رویکرد اصلاح و تحول است.

طریقت منفرد به مدیریت صرف تاکید و نگاه ندارند و این ویژگی‌ها امید بخش است که در زمان کمی که ایشان تصدی وزارتخانه را داشته‌اند و همچنین زمان کمی تا پایان دولت باقیمانده است بتواند اثرات خوبی با توجه به عملکرد و نگاه مدیریتی خود در وزارتخانه و سازمان‌های مرتبط بگذارند.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: دکتر طریقت سوابق ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف سلامت، هیئت امنای دانشگاه‌ها و بیمه‌ها داشته‌اند. ایشان با ادبیات قانونگذاری آشنا بوده و ارتباط معقول و منطقی با سازمان‌های مرتبط با این حوزه را دارا است.

این متخصص گوش و حلق و بینی در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه ممکن است انتقاد یا اعتراضاتی نسبت به عملکرد ایشان برای رای اعتماد مجلس موجب شود که ایشان به عنوان وزیر انتخاب نشود، عنوان کرد: بعید می‌دانم در فرصت باقیمانده این مسئله پیش بیاید اگر چه همه آزادانه اندیشه و نظر خود را اعلام می‌کنند اما از طرفی سابقه خوب مدیریتی دکتر طریقت و از سوی دیگر فرصت کم تا پایان دوره ریاست جمهوری موجب خواهد شد که ایشان رأی قطعی برای مسند وزارت را از مجلس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha