ابولفضل کودک سه ساله ای است که به بیماری قلبی حادی دچار شده است ،پزشکان ، این کودک را در اول بهمن ماه جهت آنژیوگرافی در مرکز طبی کودکان بستری کردند، اما متاسفانه پدر این کودک خود به سرطان خون مبتلا شده و نمیتواند از پس هزینه های درمانی فرزند خود بربیاید.

سلامت نیوز: ابولفضل کودک سه ساله ای است که به بیماری قلبی حادی دچار شده است ،پزشکان ، این کودک را در اول بهمن ماه جهت آنژیوگرافی در مرکز طبی کودکان بستری کردند، اما متاسفانه پدر این کودک خود به سرطان خون مبتلا شده و نمیتواند از پس هزینه های درمانی فرزند خود بربیاید.

این پدر بیمار که متاسفانه پیوند مغز استخوان هم جوابگوی بیماری اش نبوده و چشم خود را از دست داده و از کار افتاده محسوب میشود دست یاری خود را به سوی موسسه خیریه بین المملی زنجیره امید دراز کرده و با استقبال این موسسه برای درمان فرزندش اندکی از آلام خود را التیام داده است.

به گزارش سلامت نیوز هزینه برآورد شده جهت جراحی قلب کودک سه ساله چهار میلیون و پانصد هزار تومان است که موسسه خیریه زنجیره امید هزینه جراحی این کودک سه ساله را بر عهده گرفته است.

 جراحی ابولفضل تحت نظر پزشکان معتمد موسسه خیریه زنجیره امید که آنها هم در این کار خیر سهیم هستند انجام می شود،قلب این کودک برای ادامه زندگی نیازمند کمک های خیر شما مردم عزیز می باشد.

در صورتیکه تمایل دارید برای نجات جان این کودک و شادی دل این پدر بیمار اقدام کنید میتوانید مبالغ خود را به شماره حساب۲-۱۵۱۵۱۵۵-۸۱۰-۸۱۴بانک سامان شعبه میدان ونک ، کد شعبه ۸۱۴ ، به نام موسسه خیریه زنجیره امید واریز نمایید تا در این کار بشردوستانه سهیم باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha