شرکت چوپان در حال آمده سازی بزرگترین بستنی دنیا میباشد که قرار است روز دوازدهم سال آینده با حضور مسئولین گینس در مجموعه ورزشی تفریحی توچال رونمایی شود.

بزرگترین بستنی دنیا در ایران + عکس
سلامت نیوز : دوازدهم فروردین امسال یک روز به یادماندنی در ایران خواهد بود چرا که ایرانیان میزبان گینس برای ثبت رکورد بزرگترین بستنی دنیا هستند.

به گزارش سلامت نیوز شرکت چوپان در حال آمده سازی بزرگترین بستنی دنیا میباشد که قرار است روز دوازدهم فروردین با حضور مسئولین گینس در مجموعه ورزشی تفریحی توچال رونمایی شود.

این شرکت که سابقه درخشان در تولید انواع لبنیات دارد این بار هم با تولید بزرگترین بستنی دنیا بار دیگر نام ایران را در همه جای دنیا بر سر زبانها خواهد انداخت و این رکورد را در کتاب گینس به ثبت خواهد رساند.

گفتنیست بزرگترین بستنی دنیا در سال 2005 با ارتفاع یک متر و نود و شش سانتی متر  و حجم 4 تن ساخته شد که چوپان قصد دارد با ساخت یک بستنی به طول سه متر و نیم و حجم 5 تن این رکورد را به نام خود ثبت کند.





لازم به ذکر است که چوپان در حال آماده سازی مقدمات این رویداد بزرگ است  و در گزارشات بعدی جزئیات بیشتر و مراحل ساخت و تولید را به اطلاع همه هم وطنان عزیز خواهد رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha