چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 69603
سلامت نیوز : دکتر باقری، رئیس بیمارستان مدرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص افزایش تعرفه ها افزود: افزایش تعرفه های سال 92 باید بر اساس تورم رسمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی صورت گیرد و تا زمانی که افزایش تعرفه ها بر اساس تورم رسمی صورت نگیرد نمی تواند مشکلات مراکز درمانی را حل کند.

** افزایش تعرفه ها به تنهایی نمی تواند مشکلات درمانی را حل کند

دکتر کلانتر هرمزی، رئیس بیمارستان 15 خرداد در خصوص اعلام تعرفه های 92 ادامه داد: اگر افزایش تعرفه ها با توجه به کتاب جدید تعرفه اجرا شد و بیمه ها به موقع پرداخت های خود را به مراکز درمانی انجام دهند همین مقدار افزایش 18 درصد می تواند بیشتر مشکلات بیمارستان ها را حل کند.

کلانتر هرمزی اظهار داشت: افزایش بیشتر از این مقدار در تعرفه های سال 92 هزینه بیشتری را به مردم تحمیل می کرد هدف ما در درمان این است که فشاری بر مردم از لحاظ مالی وارد نشود و بیشتر هزینه های پرداختی را بیمه ها بپردازند بنابراین اگر چه افزایش تعرفه ها منطقی است ولی باید توجه داشت که بیمه ها اگر به موقع بدهی های خود را پرداخت کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

** افزایش 18 درصدی تعرفه ها درآمد بیمارستان ها را با مشکلات زیادی روبرو می کند

دکتر یاوری معاون درمان علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تعرفه ها ادامه داد: افزایش 18 درصدی تعرفه ها برای مراکز دولتی بسیار کم است. چرا که این امر باعث افت کیفی و کمی ارائه خدمات به بیماران می شود و بیمارستان های دولتی را با مشکلات مالی عدیده ای مواجه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha