هیئت مدیره‌های جدید نظام پزشکی ۲۷ فروردین تشکیل جلسه می‌دهند و مجمع عمومی نظام پزشکی نیز هفته آخر فروردین رئیس کل و اعضای شورای عالی را انتخاب می‌کنند.

رئیس کل و اعضای شورای عالی نظام پزشکی هفته آخر فروردین انتخاب می‌شوند

سلامت نیوز : مراد هاشم زهی در گفت‌وگو با فارس افزود: نتایج انتخابات نظام پزشکی در ۱۸۵ شهر کشور تأیید نهایی شد و اعضای جدید هیئت مدیره‌های این شهرها ۲۷ اسفند اولین جلسه خود را تشکیل می‌دهند و طی این جلسه رئیس، اعضای هیئت رئیسه و نماینده خود را در مجمع عمومی این سازمان انتخاب می‌کنند.

وی گفت: اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی نیز هفته آخر فروردین تشکیل جلسه می‌دهند و ۲۵ نفر اعضای منتخب شورای عالی و رئیس کل جدید این سازمان را انتخاب می‌کنند. البته شورای عالی نظام پزشکی ۴ عضو انتصابی شامل نمایندگان وزیر بهداشت، دادستانی و مجلس را نیز شامل می‌شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی ادامه داد: انتخابات نظام پزشکی در ۱۸۵ شهر کشور تأیید نهایی شد و در ۱۵ شهر از جمله دزفول و میاندوآب به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد نامزدهای انتخابات یا دیر اقدام کردن برای ارسال مستندات و اسامی نامزدها به مرحله انتخابات میان دوره‌ای کشیده شد که این انتخابات نیز سال آینده برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha