سلامت نیوز : محمد حسین آیتی با اشاره به برنامه های معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت برای دانشگاههای علوم پزشکی در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بر اهمیت نقش دانشگاه و دانشگاهیان در این عرصه تأکید کرد و افزود: در این راستا نشست سراسری سالیانه دبیران تشکل های اسلامی دانشگاههای علوم پزشکی برگزار شد که در این گردهمایی مباحث مربوط به انتخابات و فضای فرهنگی دانشگاهها در ایام انتخابات آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اصول و رویکردهای دانشگاههای علوم پزشکی کشور در زمان انتخابات تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مظاهر بارز و عمده دموکراسی دینی است که از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است بر این اساس باید این مهم به صورت پرشور و با مشارکت حداکثری قشر دانشگاهی صورت گیرد.

آیتی با تأکید بر رقابت کاملاً سالم در فضای آزاد و باز سیاسی دانشگاه برای انتخاب اصلح و نیز نقش تعیین کننده دانشگاه و دانشگاهیان اضافه کرد: از دانشگاه و دانشگاهیان انتظار می‌رود که به تبیین و تعیین مشخصات کاندیدای اصلح کمک کنند بر این اساس معاونت فرهنگی وزارت بهداشت با مشخص کردن معیارها و شاخص ها فضای دانشگاههای علوم پزشکی را برای ایام انتخابات آماده کرده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید براینکه در انتخابات سال 92 خطوط قرمز مشخص شده است افزود: بر این اساس دانشگاههای علوم پزشکی کشور موظف به رعایت این خطوط قرمز در فضای دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه رعایت این خطوط قرمز به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد از جریان فتنه به عنوان یکی از این خطوط قرمز نام برد که در زمان انتخابات 92 در فضای دانشگاههای علوم پزشکی کشور باید مورد رعایت قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha