سلامت نیوز : دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید دكتر احمد هدایت از اهداء تندیس جشنواره، تقدیرنامه و جوایز نفیس به آثار برتر در 12 رشته دندانپزشكی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز  ؛ دکتر محسن امین‌سبحانی از بین مقالات، پژوهش‌ها و نوآوری ها و ترجمه و تالیف كتاب‌های ارسالی 12 رشته تخصصی دندانپزشكی بنابر نظر و انتخاب داوران، آثار برتر برگزیده شده  و پس از داوری رتبه‌های اول تا سوم تعیین و اعلام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این جشنواره با كنگره 53 انجمن دندانپزشكی ایران ادامه داد: تندیس جشنواره و جوایز نفیس نقدی به رتبه‌های برتر اهداء می گردد وهم چنین لوح تقدیر به آثار برتر دارای رتبه های اول تا سوم اعطاء خواهد شد.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید دكتر احمد هدایت گفت: در داوری مقالات داخلی و خارجی از نظرات صاحب‌نظران رشته دندانپزشكی در سراسر كشور استفاده شده است و مقالات مربوطه از طریق ایمیل به اساتید مجرب سراسر كشور ارسال شده است و در نهایت توسط هیئت مركزی داوران، براساس امتیازات كسب شده نظر نهایی اعلام خواهد شد.

امین‌سبحانی با بیان این‌كه این جشنواره را جامعه اسلامی دندانپزشکان با همکاری انجمن دندانپزشكی ایران برگزار می‌كند، افزود: این تنها جشنواره بخش خصوصی است كه در رشته دندانپزشكی برگزار می‌شود و هیچ كمك مالی از دولت دریافت نمی‌كند. این جشنواره توسط بخش خصوصی و ‌NGO های رشته‌های مختلف دندانپزشكی برگزار می‌شود و به بهترین مقالات  و آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

وی مقالات، نوآوری‌ها، فیلم‌های آموزشی، تالیف و ترجمه كتب را جزء آثار ارسالی شرکت داده شده در این جشنواره برشمرد و افزود: دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید دكتر احمد هدایت هم‌زمان با كنگره 53 انجمن دندانپزشكی ایران در 26 اردیبهشت ماه سال92 در مركز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha