سلامت نیوز :  با توافق وزارت بهداشت و بیمه های پایه و مکمل،سهم مردم از پرداخت هزینه های درمان در سال آینده افزایش نخواهد یافت.

دکتر محمود محقق معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش ۱۸ درصدی تعرفه های درمان در بخش دولتی و افزایش 29درصدی تعرفه های درمان در بخش خصوصی هیچ گونه افزایشی در پرداخت های مردم نخواهیم داشت به خراسان گفت:مصوبه اخیر شورای عالی بیمه درباره تعرفه های درمانی 92 روز شنبه در کارگروهی تحت عنوان کارگروه ویژه بهداشت و درمان در دولت تصویب و برای اجرا از ابتدای فروردین ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:وزرای بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از معاونان رئیس جمهور عضو این کارگروه هستند.محقق از اعلام آمادگی بیمه های پایه برای پوشش بیمه ای افزایش ۱۸درصدی تعرفه های دولتی خبرداد و افزود:بیمه های مکمل نیز برای پوشش بیمه ای تعرفه های بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده اند و بر همین اساس سهم مردم از پرداخت هزینه های درمان در سال آینده افزایش نخواهد یافت.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت از اعتراض سازمان نظام پزشکی نسبت به میزان افزایش تعرفه بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت:مسئولان سازمان نظام پزشکی بر این باورند که با افزایش29درصدی تعرفه های بخش خصوصی،بخش خصوصی متحمل ضرر خواهد شد و بیمارستان های خصوصی با مشکل مالی مواجه خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha