سلامت نیوز : مدیرکل روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با ارسال نمابری درباره خبر "پست ابراز دست قاچاقچیان دارو" توضیحاتی ارسال و آمادگی این شرکت را برای هر گونه همکاری جهت حفاظت از سلامت هموطنان با وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در جوابیه ارسالی شرکت پست با اعلام اینکه ارسال دارو جزو ممنوعات پستی در داخل کشور محسوب نمی‌گردد، آمده است: در صورتی که تقاضایی از سوی همکاران سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در این خصوص وجود دارد مراتب را به شرکت پست اعلام نموده تا با اتخاذ راهکار مناسب از بروز این گونه موارد جلوگیری شود و این شرکت آمادگی لازم را برای هر گونه همکاری جهت حفاظت از سلامت هموطنان دارد.

در ادامه این جوابیه تاکید شده است: علی‌رغم پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مشترک با وزارت بهداشت پیشنهاداتی در زمینه قرار دادن لیست داروهای خاص و مصرف‌کنندگان آنها در اختیار این شرکت قرار گیرد تا نسبت به توزیع آنها اقدام شود که این امر خود سبب کاهش ترافیک، آلودگی هوا و صرفه‌جویی در وقت و زمان بیماران می‌گردد که تاکنون هیچ جوابی از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت به عمل نیامده است.

در باجه‌های پستی تمامی مرسولاتی که حاوی کالا می‌باشند به صورت سرگشاده قبول و متصدیان امر محتویات کالای تحویلی را کاملا بررسی می‌نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha