پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 69701

سلامت نیوز :  بهرام عین‌اللهی امروز در دومین نشست سراسری هیئت‌های علمی اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در قم برگزار شد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای پشتوانه‌های قوی از جمله خون پاک شهداست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: این خون‌های پاک مسئولیت و وظیفه عموم مردم را در حراست از انقلاب و ارزش‌های آن سنگین‌تر می‌کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ایران اسلامی طی سال‌های پس از انقلاب پیشرفت‌های فراوانی داشته است عنوان داشت: با وجود تهدیدات و تحریم‌های دشمنان جوانان این مرز و بوم توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های مجاهدت‌گونه پزشکان و سایر پرسنل درمانی کشور، از نظر امور پزشکی در منطقه سرآمد هستیم و قادریم بسیاری از نیازهای درمانی مردم را در داخل کشور برآورده سازیم به طوری که افراد کمی برای درمان به خارج از کشور اعزام می‌شوند.

عین‌اللهی با تاکید بر ایجاد و توسعه فضاهای علمی و آموزشی در نقاط مختلف کشور در راستای پیشرفت و آبادانی بیشتر ایران ابراز کرد: توسعه عدالت از نتایج رشد فعالیت‌های آموزشی در سراسر کشور است و این استراتژی موفق در قالب رشته‌های پزشکی در نظام اسلامی ایران به مرحله اجرا درآمده و گسترش امکانات درمانی را حتی در نقاط دور دست در پی داشته است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها را از جمله ارکان مهم آموزش دانست و افزود: امروز اعضای متدین، متعد و دارای بنیه علمی بالا در دانشگاه‌ها موجب به دست آمدن موفقیت‌های فراوان در کشور شده‌اند.

وی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهداف متعددی را دنبال می‌کند که یکی از اصلی‌ترین آنها جذب پرسنل متعهد، متدین و عالم است؛ در این میان برگزاری دوره‌های آموزشی مانند طرح معرفت در مسیر ارتقاء سطح بینش اسلامی و معرفتی اساتید تاثیر فراوانی دارد.

عین‌اللهی با بیان اینکه اساتید متدین می‌توانند دانشجویانی فرهیخته و دین‌دار را تربیت کنند عنوان داشت: به این ترتیب افرادی با شخصیت فرهنگی و دینی بالا برای تداوم مسیر انقلاب و نظام اسلامی پرورش می‌یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha