سلامت نیوز : سیدکاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مراکز درمانی و امدادی این دانشکده در ایام سفرهای نوروزی آماده‌باش هستند.

وی افزود: 11 واحد مرکز فوریت‌های پزشکی یا اورژانس 115 که هفت واحد آن در محورهای جاده‌ای نیشابور به سمت مشهد، سبزوار، قوچان و کاشمر قرار دارد نیز در آمادگی کامل به‌ سر می‌برد.

رئیس کمیته امور درمانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ستاد تسهیلات زائر نیشابور خاطرنشان کرد: دو بیمارستان دولتی 22 بهمن و حکیم و بیمارستان خصوصی قمر بنی‌هاشم (ع) نیز با ظرفیت 400 تخت در خدمت مردم قرار دارد.

فرهمند ادامه داد: گشت‌های بهداشت محیط و نظارت بر اماکن غذایی و رفاهی به‌ صورت آماده‌باش خدمت می‌کنند.

وی یادآور شد: با سایر اعضای ستاد تسهیلات زائر چون ادارات راه و شهرسازی، تیپ 21 زرهی امام رضا(ع) و نیروی انتظامی هماهنگی به‌ عمل آمده است که در صورت وجود شرایط خاص بتوانیم از امکانات آنان در امدادرسانی به مردم استفاده کنیم.

رئیس دانشکده به شهروندان و زائران حضرت امام رضا(ع) که از مسیرهای جاده‌ای نیشابور تردد می‌کنند اطمینان خاطر داد: پرسنل تشکیلات امدادی، بهداشتی و درمانی نیشابور در ایام تعطیلات در خدمت مردم هستند.

فرهمند با اشاره به آماده‌باش مرکز شبانه‌روزی دندانپزشکی نیشابور در ابتدای خیابان شریعتی، تاکید کرد: حداقل 20 درصد مطب‌های بخش خصوصی در ایام نوروز فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha