پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 69716

سلامت نیوز :  رحیم سروری زنجانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس ، اظهار کرد: بیمارستان امدادی شهرستان ابهر و سی‌تی‌اسکن دانشکده پرستاری زنجان با منابع دانشگاه علوم پزشکی با وجود کمبود اعتبارات پیگیری شده و در خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت 94 درصدی دانشکده دندانپزشکی زنجان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک این دانشکده به بهره‌برداری می‌رسد.

*راه‌اندازی کتابخانه مرکزی دانشگاه در دست پیگیری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه راه‌اندازی کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان در دست پیگیری است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی این کتابخانه انجام شده است.

وی با اشاره به قول‌های مساعد برای پیگیری فعالیت‌های دانشکده پرستاری این دانشگاه تصریح کرد: در صورت اختصاص اعتبارات لازم این دانشکده افتتاح می‌شود.

سروری بیمارستان الحاقی شهید بهشتی را از دیگر پروژ‌ه‌های دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: بهره‌برداری از این بیمارستان از منابع داخلی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه پروژه دانشکده دندانپزشکی از پروژه‌های مهم دانشگاه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: وزارت مبتوع قول‌هایی در این زمینه داده است که برای تکمیل و تجهیز این دانشکده استفاده می‌شود.

*تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان 32 تختخوابی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به تجهیز و تامین نیروی انسان بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود تصریح کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی از بهره‌برداری دانشکده دندانپزشکی در خرداد ماه سال آینده خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

سروری با بیان اینکه مرکز تحقیقات متابولیک زنجان فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این مرکز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم به پروژه‌های دانشگاه اختصاص نیافته است،یادآور شد: با وجود کمبود اعتبارات در موعد مقرر پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha