سلامت نیوز : شهلا میرگلوی بیات در گفت و گو با  پانا در خصوص رای اعتماد به  طریقت منفرد به عنوان وزیر بهداشت بیان کرد: مدت زمان زیادی تا پایان عمر دولت دهم باقی نمانده است و در این شرایط کمی تصمیم گیری سخت می شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر دیگر وقتی برای معرفی وزیر جدید نیست و سرپرست فعلی وزارت بهداشت تنها گزینه ای است که می توان به آن رای داد و هرکس دیگری که جایگزین طریقت منفرد بشود، تازه شش ماه طول می کشد که در جریان امور قرار گیرد و وضعیت را شناسایی کند و تغییراتی در معاونت های خود به وجود آورد و از همین رو به صلاح است سرپرست فعلی رای اعتماد بگیرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم تصریح کرد: در مجموع و با ارزیابی هایی که صورت گرفته است تصور می کنم که طریقت منفرد برای تصدی پست وزارت بهداشت با توجه به شرایط فعلی از مجلس رای اعتماد بگیرد.

وی ابراز کرد: امیدواریم وزیر جدید بهداشت بتواند در حوزه بهداشت و سلامت قوی عمل کند و تغییرات مثبتی در این حوزه ایجاد شود.

بیات تاکید کرد: طبق قانون این آخرین فرصتی است که باید وزیر بهداشت معرفی می شد و قانونا ادامه فعالیت طریقت منفرد به عنوان سرپرست وزارت بهداشت امکان پذیر نبود.

هفتاد و هشتمین و آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 91 یکشنبه ( 27 اسفند )  با دستور کار رأی اعتماد به طریقت منفرد برای تصدی سمت وزارت بهداشت و درمان تشکیل می‌شود.

محمد حسن طریقت منفرد در تاریخ هفتم دی ماه سال جاری با حکم رئیس جمهور به سمت سرپرست وزارت بهداشت و درمان منصوب شد و این در حالی بود که پیش از آن مرضیه وحید دستجردی وزیر سابق بهداشت از سمت خود عزل شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha