یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 69811

باید به این نکته توجه شود که دولت دهم ماه های آخر خود را سپری می کند و با این شرایط تصور می شود انتخاب شخص جدیدی به عنوان وزیر بهداشت و درمان کار درستی نباشد و به احتمال زیاد مجلس به طریقت منفرد برای تصدی مقام وزارت بهداشت رای خواهد داد.

مجلس به طریقت منفرد رای می‌دهد
سلامت نیوز : حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با پانا، اظهار کرد: هنوز درخصوص تائید یا عدم تائید طریقت منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به عنوان وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت بررسی های نهایی و رای گیری صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی پیش بینی می شود که ایشان به عنوان وزیر بهداشت رای اعتماد بگیرند و امیدواریم طریقت منفرد بتواند تا زمان باقی مانده در حوزه بهداشت اقدامات موثری انجام دهد.

نماینده مردم زاهدان یادآور شد: باید به این نکته توجه شود که دولت دهم ماه های آخر خود را سپری می کند و با این شرایط تصور می شود انتخاب شخص جدیدی به عنوان وزیر بهداشت و درمان کار درستی نباشد و به احتمال زیاد مجلس به طریقت منفرد برای تصدی مقام وزارت بهداشت رای خواهد داد.

وی افزود: طریقت منفرد تاکنون برنامه های خود را برای کمیسیون بهداشت مجلس تشریح کرده اند و پاره ای بررسی در این زمینه صورت گرفته است و باید منتظر هفته آتی بود تا جلسه رای اعتماد در مجلس برگزار شود.

به گزارش پانا، هفتاد و هشتمین و آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 91 یکشنبه هفته آینده ( 27 اسفند )  با دستور کار رأی اعتماد به طریقت منفرد برای تصدی سمت وزارت بهداشت و درمان تشکیل می‌شود.

محمد حسن طریقت منفرد در تاریخ هفتم دی ماه سال جاری با حکم رئیس جمهور به سمت سرپرست وزارت بهداشت و درمان منصوب شد و این در حالی بود که پیش از آن مرضیه وحید دستجردی وزیر سابق بهداشت از سمت خود عزل شده بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha