شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
سلامت نیوز : مردی که نمی‌خواست صاحب فرزند شود بعد از وضع حمل همسرش این زن را به قتل رساند و نوزاد را به بهزیستی تحویل داد. ماموران پلیس بندرانزلی چندی قبل شکایتی را علیه مرد جوانی به نام حامد دریافت کردند. شکات افرادی بودند که در همسایگی پدر حامد زندگی می‌کردند و مدعی بودند این جوان آن خانه را به محلی برای رفت و آمد افراد ناباب تبدیل و آسایش را از اهالی محل سلب کرده است. ماموران وقتی تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند، فهمیدند والدین حامد زوجی سالخورده هستند که به علت سن زیاد و مشکلات جسمانی توانایی کنترل پسرشان را ندارند و حامد نیز از این فرصت سوء‌استفاده می‌کند و مرتب زنان خیابانی را به خانه آنها می‌برد به‌گونه‌ای که این منزل مسکونی به محلی برای فساد تبدیل شده است. ماموران که قصد داشتند حامد را بازداشت کنند در خلال تحقیقات خود پی بردند این مرد سال گذشته ازدواج کرده اما مدت‌هاست که کسی از همسر او خبر ندارد و هیچ‌یک از اهالی محل نیز زن جوان را ندیده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شرق ؛ افشای این موضوع پرونده را پیچیده‌تر کرد و سبب شد این‌بار افسران پلیس آگاهی رسیدگی به ماجرا را عهده‌دار شوند. آنها در تحقیقات مقدماتی مطلع شدند همسر حامد به نام مرضیه سال گذشته خانه‌ای را از طریق بنگاه معاملات املاک اجاره کرده اما شش‌ماه بعد حامد با مراجعه به بنگاه معامله را فسخ کرده و مبلغ رهن را پس گرفته است. در آن زمان صاحبخانه و مرد بنگاهدار به رفتار حامد مشکوک نشده بودند و همه کارها طبق روال عادی پیش رفته بود اما کارآگاهان تصمیم گرفتند برای اطلاع از سرنوشت مرضیه آن خانه را تفتیش کنند. این در حالی بود که حامد نیز در این زمینه بازجویی شد و از سرنوشت همسرش ابراز بی‌اطلاعی کرد. او گفت: «یک روز مرضیه بدون اینکه توضیحی بدهد از خانه بیرون رفت و بعد از آن دیگر خبری از او نشد.»

کارآگاهان بعد از دریافت حکم قضایی به خانه ویلایی موردنظر که خالی از سکنه باقی مانده بود رفتند. در ظاهر هیچ نکته غیرعادی‌ای به چشم نمی‌خورد اما وقتی آنها به حیاط رفتند متوجه شیئی شدند که در باغچه از خاک بیرون زده بود. ماموران وقتی دقت کردند فهمیدند تکه‌ای از یک فرش از خاک بیرون مانده آنها به سرعت باغچه را حفاری کردند و دقایقی بعد جنازه زنی را پیش روی خود دیدند که در فرش پیچیده شده بود. شکی وجود نداشت که جسد متعلق به مرضیه است به همین دلیل ماموران به سرعت برای دستگیری حامد دست به کار شدند و او را به پلیس آگاهی منتقل کردند.  حامد وقتی جنازه همسر 29 ساله‌اش را دید، به این نتیجه رسید که چاره‌ای غیر از اعتراف ندارد.

او درباره قتل مرضیه گفت: «من و مرضیه حدود دو سال قبل با هم آشنا شدیم و مدتی در رابطه بودیم تا اینکه او را صیغه کردم بعد از آن مرضیه خانه‌ای را اجاره کرد تا با هم زندگی کنیم. من اصلا نمی‌خواستم پایبند زندگی مشترک شوم برای همین هم از همان اول که رابطه‌ام با مرضیه شروع شد، به او گفته بودم نباید بچه‌دار شود اما او بعد از اینکه صیغه کردیم به من گفت باردار شده است. از این موضوع خیلی ناراحت بودم و نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه شش‌ماه بعد از عقد، بچه‌مان به دنیا آمد. من نمی‌خواستم او را قبول کنم برای همین هم روز پنجم فروردین امسال بعد از دعوا با مرضیه در حالی‌که از شدت عصبانیت کنترلی روی اعمالم نداشتم او را کشتم بعد هم جنازه‌اش را در باغچه دفن کردم و بچه‌ام را هم به عنوان بی‌سرپرست به بهزیستی تحویل دادم.»

متهم به قتل ادامه داد: «بعد از اینکه از بچه و مرضیه راحت شدم خانه را پس دادم و پول ودیعه را گرفتم. از آن به بعد در منزل پدرو مادرم زندگی می‌کردم و به کارهای سابقم ادامه می‌دادم تا اینکه دستگیر شدم.»بنا بر این گزارش متهم به قتل اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای سایر جزییات این جنایت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha