سلامت نیوز : سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت که جلسه رای اعتماد به طریقت منفرد وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا یکشنبه با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی فردا در جلسه علنی خود موضوع بررسی برنامه‌ها و صلاحیت محمد حسن طریقت منفرد وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار دارد.

وی گفت: طبق شنیده‌های ما آقای احمدی‌نژاد نیز درجلسه رای اعتماد حضور خواهند داشت که طبق آیین‌نامه مجلس در ابتدا به معرفی ودفاع از وزیر پیشنهادی خود می‌پردازد.

سخنگوی هیات رییسه همچنین یادآور شد: طبق آیین‌نامه مجلس بعد اظهارات رییس‌جمهور موافقان و مخالفات وزیر پیشنهادی دلایل خود را مطرح کرده و سپس وزیر با حضور در پشت تریبون برنامه‌های خود را توضیح می‌دهد و در نهایت رای‌گیری با ورقه انجام می‌شود.

مصری همچنین خاطر نشان کرد که مجلس فردا علاوه بر بررسی موضوع رای اعتماد ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه بودجه سه دوازدهم را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

وی در پایان با بیان اینکه جلسه علنی فردا 27 اسفند آخرین جلسه مجلس در سال 91 است گفت که اولین جلسه علنی در سال 92 در تاریخ 18 فرودین برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha